×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ایمان بیوس مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: در خدمت رسانی مطلوب با مخاطبان سازمان همگی بسیجی وار رفتار و اقدام کنیم تا همواره سازمانی پاسخگو و پویا داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت خاص کشور و استان و شیوع گسترده کرونا ویروس و همچنین محدودیت ها و مشکلات فراوانی را که برای مردم فراهم نموده است، افزود: وضعیت موجود، وظیفه ما را سنگین تر کرده و ضرورت پاسخگویی با متانت و صبر و حوصله به مخاطبان سازمان را به  امری ضروری و انکار ناپذیر مبدل کرده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: با پایبندی به مسئولیت اجتماعی خود باید در هر حال وظیفه خدمت رسانی همراه با کسب رضایت حداکثری ارباب رجوع را چراغ راه خود قرار دهیم .

وی با بیان اینکه شرایط نامطلوب اقتصادی  و اجتماعی  ایجاد شده توسط کرونا،براوضاع و احوال همه حاکم و تاثیر گذار شده است از همکاران خواست تا در چارچوب قوانین و مقررات و ایجاد محیط پویا و پاسخگو، همراه با احترام و تکریم ارباب رجوع،حداکثر توان و انرژی خود را جهت خدمت رسانی مطلوب و رضایت بخش بکار گیرند و در مواردیکه درخواست ها و تقاضا های مخاطبان،از لحاظ قانونی قابل اجرا و انجام نیست،مراجعه کنندگان را در ارتباطی چهره به چهره و شفاف، راهنمایی و بدرقه وتکریم نمایند،تا همواره پاسخگو بمانیم.

بیوس با اشاره به گسترش خدمات غیر حضوری در سازمان تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم شیوع کووید ۱۹و ایجاد محدودیت های گوناگون کاری و حضوری ، با تلاش و کوشش شبانه روزی مدیر عامل سازمان و سایر همکاران،طرح ۳۰۷۰(سی هفتاد) و دوشنبه های دیجیتالی هر هفته حداقل ۲ خدمت سازمان را از حضوری به غیر حضوری تبدیل و در سراسر کشور عملیاتی می نماید و تاکنون ۸ خدمت از آغاز هفته نخست تا پایان هفته سوم طراحی ،اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است و این نویدی بزرگ است که ما مخاطبان سازمان را تشویق،اقناع و هدایت کنیم به سمت ثبت نام در سامانه خدمات غیر حضوری Eservices.tamin.ir و استفاده حداکثری از این خدمات بدون مراجعه به شعب و کارگزاری ها و بدون در معرض قرار گرفتن ویروس کرونا،تا بتوانیم با همکاری و همدلی و هماهنگی زنجیره شیوع آن را قطع و زندگی عادی خود را در محیطی بهداشتی و سالم ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره با تاثیر گسترده اجرای طرح ۳۰۷۰ در کاهش مراجعات مخاطبان و ارباب رجوع به سازمان افزود: از روسای شعب تابعه انتظار داریم به صورت خود جوش موضوع طرح ۳۰۷۰ را در شهرستان  محل خدمت خود،با استفاده از فضای مجازی، اطلاع رسانی ،نهادینه و بومی سازی کنند،تا شاهد کاهش مراجعات مردم و ارباب رجوع به شعب و در نتیجه کاهش ابتلای به ویروس کرونا در استان،  همراه با  افزایش رضایت آنان از خدمات سازمان باشیم.

بیوس با اشاره به توانمندی برخی از همکاران در ارایه خدمات متنوع به مخاطبان سازمان افزود: در ایام شیوع کرونا ویروس و کاهش حضور همکاران در واحد ها ،استفاده از ظرفیت همکاران توانمند سایر واحدهای مرتبط در امر خدمت رسانی به مردم  امری ضروری و لازم است و از روسای شعب خواست در این خصوص نظارت کافی را لحاظ و از این ظرفیت استفاده نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تاب آوری مردم و مخاطبان تصریح کرد: در ایام کرونا ویروس،کارفرمایان و صاحبان بنگاه های اقتصادی تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، نیازمند بیشترین همراهی و همکاری از طرف همکاران صف و ستاد است .

بیوس با اشاره به اهمیت تدوین و اجرای صحیح همراه با نظارت  برنامه های عملیاتی تصریح کرد: مزایای انگیزشی و کسب آمار و اطلاعات مورد نیاز موفقیت در رتبه بندی مربوطه،نیازمند برنامه ریزی و تلاش هوشمند روسای محترم شعب و همکاران زیر مجموعه آنان می باشد که مسئولیت، موفقیت و شکست در این عرصه بر عهده مدیران شعب تابعه می باشد.

در پایان،معاونین اداره کل و روسای شعب تابعه، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت مدیریت بهینه شعب و همچنین ،مقابله صحیح با شیوع کرونا ویروس،بیان کردند.

شایان ذکر است تامین اجتماعی کرمانشاه با دارا بودن ۱۸ شعبه خدمت رسان،یک ستاد اداره کل،  7 کارگزاری رسمی سازمان و دو شعبه اقماری با قریب به ۵۷۰ نفر پرسنل، به خدمت رسانی به حدود ۷۶۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیونئ نفری استان ،مشغول می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.