×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حمایت بانک کشاورزی از احیا و راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی در لرستان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در سال ۱۳۹۱ در راستای تکمیل زنجیره ارزش و استفاده بهینه از منابع موجود در استان لرستان ، کارخانه فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۴۵۰ تن ظرفیت تولید سالانه با حمایت ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بانک کشاورزی از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد راه اندازی و زمینه اشتغال مستقیم ۲۶ نفر فراهم شد.

این گزارش می افزاید: با گذشت زمان و علی رغم مساعدت های مکرر بانک، این کارخانه در سال ۱۳۹۸ به علت مشکلات اقتصادی تعطیل و فعالیت آن متوقف و علی رغم میل باطنی بانک تملیک شد.

در سال ۱۳۹۹،  در اجرای سیاست های حمایتی بانک کشاورزی از طرح های راکد و غیر فعال وهمچنین  تملیکی و بر اساس خط مشی بانک در سال جهش تولید ، ملک تملیکی فوق به مدیریت جدید واگذار و با  تخصیص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی بانک، این کارخانه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

 ولی اله صیدی پور مدیر جدید این کارخانه فرآوری و بسته بندی مرغ و ماهی با تاکید بر اهمیت مساعدت و حمایت ۳۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در راه اندازی مجدد این طرح گفت : با توجه به تحقیقاتی که در زمینه صنایع غذایی و بسته بندی انجام شد و با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغالزایی در استان تصمیم به راه اندازی مجدد این کارخانه گرفتم . وی اظهار داشت: در این مجموعه از به روز ترین و مدرن ترین تجهیزات برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی و افزایش راندمان استفاده شده است.

شایان ذکر است راه اندازی مجدد این طرح برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در احیای طرح های راکد و بدهکار و باز گرداندن این طرح ها به چرخه تولید بخش کشاورزی و رونق تولید است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.