×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر،عباس علی آبادی، مدیر عامل گروه مپنا به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: با کمال افتخار می خواهم خدمت مردم شریف ایران عرض کنم که اگر امروز درب تمام عالم را به روی کشور ما ببندند، نمی توانند چراغ این مملکت را خاموش کنند. امروز صنعت برق کشور در وضعیتی است که خود اتکا می‌تواند نیاز مردم را تامین کند؛ امروز به لحاظ فنی و ظرفیت های ملی در موقعیتی هستیم که می توانیم نیاز کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: وضعیت صنعت نیروگاهی کشور به نحوی است که در قد و قواره بزرگان دنیا شناسایی می شود. اگر به سایت مک کوی مراجعه کنید که یک ارزیاب در صنعت ساخت تجهیزات نیروگاهی است، مشاهده می کنید که در کنار غول “جی ای” که بیشتر از ۵۲ درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد، زیمنس، میتسوبیشی و مپنا قرار دارند. نام یک شرکت ایرانی در کنار غول های صنعتی دنیا برای تولید پیچیده ترین ماشین های صنعتی و تجهیزات قرار دارد و این خودش به نظر من شاخص است.

من به عنوان یک صنعتگر که امروز از مجموعه بنگاهش بیش از ۲۰۰ نوع کالای صنعتی به دنیا صادر می شود به شما عرض می کنم که ما در صنعت نیروگاهی از موقعیت رو به رشدی برخورداریم.مدیر عامل گروه مپنا ادامه داد: اگر مردم وارد حوزه بورس شدند یا می خواهند وارد شوند یا می خواهند سهام عدالت خود را مدیریت کنند به اطلاعات اندک رسانه ها و دوستان و آشنایان اتکا نکنند.

توصیه می کنم که حتماً سعی کنند که از اهل فن و از کارشناسان کمک بگیرند زیرا این امر یک موضوع کاملاً تخصصی است. لازم است که در این زمینه به دانش روز مجهز باشید و این یک کار تخصصی است که باید به اهل آن مراجعه کنید.

علی آبادی افزود: باید تلاش کنیم سرمایه های اندک مردم را بهره ور کنیم و به جای هدایت این سرمایه ها به بانک ها، منابع را صرف تولید و توسعه کنیم. به نظر من بازار سرمایه و بورس  عادلانه ترین و دموکراتیک ترین روش خلق ثروت و کلید توسعه است. ساز و کار های پیشرفته‌ای در بازار سرمایه وجود دارد که ما می توانیم از آنها بهره ببریم و توسعه ملی را بر آن مدار تنظیم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.