×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تندیس زرین تولید ملی به پاکسان رسید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان‌نیوز: شرکت پاکسان تندیس زرین هجدهمین جشنواره “تولید ملی_افتخار ملی” را از آن خود کرد.
به گزارش پاکسان نیوز، در این جشنواره که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت، با حضـور مسئولان سه قوه، همچنین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و در کنار پیشکسوتان به منظور تقدیر از مدیران واحدهای برتر صنعتی برگزار شد، شرکت پاکسان موفق شد عنوان واحد برتر تولیدی در گروه محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی و تندیس زرین این جشنواره را از آن خود کند.
در این مراسم کمال الدین گلچین قائم مقام شرکت پاکسان به نمایندگی از مدیرعامل تندیس زرین اعطا شده به این مجموعه را دریافت کرد.
وی در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به توانمندی شرکت پاکسان در خلق فرصت های جدید توسعه ای گفت: اینکه این مجموعه موفق به کسب تندیس زرین این جشنواره شد و به عنوان واحد برتر تولیدی معرفی شد، نشان داد که پاکسان فعل “ما می توانیم” را صرف کرده و این توانایی را دارد که بیش از این افتخار بیافریند.
گلچین در ادامه با اشاره به اهداف خانه صنعت، معدن و تجارت از برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی واحدهای صنعتی و تولیدی است که نسبت ظرفیت تولید یک ساله آنها در مقایسه با دوره پیش از آن، اشتغال ایجاد شده، افزایش میزان صادرات و ابتکار و نوآوری‌های متعددی در مجموعه خود داشتند که خوشبختانه پاکسان در این گروه از شرکت ها قرار گرفته است.
ثبت در بانک‌های اطلاعاتی، داخلی سازی خطوط تولید، همکاری با دانشگاه‌ها، توجه به تحقیق و توسعه و تعداد شاغلان در این بخش، برخورداری از آزمایشگاه تخصصی و به روز، ارائه محصولات جدید، کاربرد اقتصادی تحقیقات، توسعه، تعمیر، بازسازی و به روزرسانی واحدها، کاهش مصرف انرژی، نظام مشارکتی، توجه به محیط زیست و ورزش، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، تحقق استانداردهای داخلی، بین‌المللی و کیفیت، ارائه خدمات رفاهی به کارکنان، ثبت اختراعات و همچنین حضور در سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی نیز از دیگر شاخص‌های در نظر گرفته شده بود.
“جشنواره تولید ملی- افتخار ملی” همه ساله به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، با هدف تبیین و معرفی چالش‌ها و فرصت‌های “تولید ملی” برگزار می‌شود.
در خاتمه هجدهمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی از حامیان صنعت و تولیدکنندگان برتر کشور تقدیر و قدردانی و تندیس زرین و لوح افتخار به آنها اهدا شد.
هجدهمین جشنواره تولید ملی امسال در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.