×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از هیات های تشخیص مطالبات بعنوان یک مرجع شبه قضایی و نماد حضور شرکای اجتماعی در قانون تأمین اجتماعی نام برد و افزود : در راستای تحقق ماده ۴۳ قانون این سازمان و بمنظور رعایت حقوق کارفرمایان در سال گذشته ، تعداد ۱۹۳ جلسه هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات با هدف رسیدگی به اعتراض های کارفرمایان به بدهی های ابلاغی ناشی از حق بیمه در تأمین اجتماعی استان تشکیل و طی آن از مجموع ۱۶۶۵ پرونده ارجاعی تعداد ۱۶۳۲ فقره مورد رسیدگی قرار گرفت.

مرعشی با تأکید بر افزایش آگاهی و آموزش شرکای اجتماعی از قوانین و دستورالعمل ها تصریح کرد : ۳۳ درصد پرونده های بررسی شده با تایید آرای هیات بدوی و ۵۷ درصد آنها با فسخ و تجدید محاسبه همراه بوده است .

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان افزود : همچنین بمنظور رعایت عدالت و صدور آرای دقیق برای تعداد ۱۵۴ پرونده که حدود ۱۰ درصد مجموع را شامل می گردد جهت بررسی بیشتر قرار صادر گردیده است و نمایندگان قوه قضائیه از دادگستری استان و نمایندگان کارفرمایی از اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی و اتاق اصناف از اعضای این هیات هستند.

مرعشی پرداخت به موقع حق بیمه را مشارکت در توسعه ملی برشمرد و افزود : در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار کارگاه فعال در خوزستان وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.