×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در همایش سراسری پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید که به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تقارن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام با هفته بسیج یک رویداد خوب و فرخنده بوده و امید است با توجه به برکات این ایام مشکلات مردم کشور رفع شود.

وی با بیان اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به گرامیداشت هفته بسیج باید پیشقدم باشیم افزود: بسیج یک مجموعه نظامی است که حضرت امام فرمان تاسیس آن را دادند و رهبری هم فرمودند که بسیج به عنوان یک ‌تشکیلات فعال در تمام عرصه های انقلاب باید حضور جدی داشته باشد.

اوحدی با اشاره به اینکه شهدا ناظر اعمال ما هستند ادامه داد: بسیج با همه وجود و با ظرفیت فکری و عملی در خدمت جامعه است و اگر امروز کرونا نبود قطعا رزمایش بزرگ عاشورائیان نسبت به دو سال قبل بهتر و با شکوه بیشتری در هفته بسیج  برگزار می شد.

وی تاکید کرد: در هیچ‌جای دنیا یک‌ چنین گروه‌ منسجم و  مردمی که بسیج در کشورمان دارد وجود ندارد و این ظرفیت بزرگی در ارتباط با ارائه خدمات به جامعه و مردم است که باید قدر آن را دانست.

رییس بنیاد شهید گفت: در زمان جنگ عده زیادی نسبت به بسیجیان بهانه گرفتند اما امام خمینی ( ره ) از بسیج حمایت کرد و معتقد بودند که بسیج قادر است تهدیدات علیه کشور و نظام را رفع کند که این اتفاق افتاد و بسیج بن بست جنگ را شکاند و پیروزی های بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی افزود: از دل بسیج فرماندهان بزرگی مانند شهیدان سلیمانی، همت، باکری، بروجردی، باقری و بسیاری از عزیزان و سرداران  شهید بیرون آمدند که ضمن مقاومت برابر استکبار به ما آموختند که شهدا الگوهای بسیار خوبی برای نسل های جوان برای موفقیت های کشور است.

اوحدی با بیان‌ اینکه امروز آمریکای جهانخوار نگاه ابزاری به انسان ها دارد و میان رنگ انسان ها از سیاه و سفید تفاوت قائل است گفت: بسیج به فرمایش رهبری شجره طیبه است و بسیج مردمی عراق و سوریه نیز با بر گرفتن از بسیج ما توانستند مقابل داعش و حامیان آنها پیروز شوند.

وی افزود: بسیج بنیاد شهید هم در حال خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، امیدواریم توقعی که امام راحل، رهبری، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران از ما دارند توفیق خدمت به این عزیزان را داشته باشیم.

اوحدی گفت: دشمنی استکبار با اهداف، نگاه و ارزش های جمهوری اسلامی است و از این تحریم‌های سخت با تفکر بسیجی می توان عبور کرد.

همچنین سرهنگ فریبرز خزایی رییس مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید در این مراسم گفت: حضور آقای اوحدی در بنیاد شهید منشاء خیر بوده و اقدامات ارزشمندی از زمان ورودشان به بنیاد در ارایه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران از جمله مسکن ایثارگران و مطالبات ایثارگران انجام‌ گرفته است.

وی افزود: توجه به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری مورد نصب العین بسیجیان قرار می گیرد و همه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد. 

در این‌ مراسم تصاویری  از اقدامات بسیج بنیاد شهید در سراسر کشور و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه پخش شد. 

در پایان جلسه سعید اوحدی رییس بنیاد شهید، سردار یعقوب سلیمانی معاون آموزشی و فرهنگی و پاکدل معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از بسیجیان نمونه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید تجلیل کردند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.