×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تاجگردون: بیمه سرمد وارد مرحله تازه‌ای از فعالیت خود شده است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در دومین روز کاری سال ۱۴۰۰، جلسه شورای مدیران این شرکت با حضور مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، غلامرضا تاجگردون مدیرعامل و معاونان و مدیران ستادی برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در اولین جلسه شورای مدیران بیمه سرمد در سال ۱۴۰۰ گفت: حضور من در بیمه سرمد پس از موفقیت‌های این شرکت، به دلیل این است که سرمد می‌خواهد وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شود. سرمد در گذشته هم عملکرد موفقی داشته، اما حالا ما در شرایطی هستیم که باید وارد یک مرحله جدید از فعالیت‌های شرکت شویم و رشد و جهش بیشتری را رقم بزنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: در چند ماه گذشته در کمیته راهبردی سرمد حضور داشتم و با فعالیت‌های و مدیران عالی شرکت آشنایی دارم. آشنایی مدیران با زیرمجموعه‌های سازمان، یک عامل موثر در موفقیت سازمان‌هاست و امیدوارم با آشنایی دو طرفه، بتوانیم اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

تاجگردون افزود: سهم دو درصدی از بازار، برای بیمه سرمد کافی نیست و باید تلاش کنیم در مرحله جدید فعالیت شرکت، یک جهش را رقم بزنیم و سرمد را به سرآمد شرکت‌های بیمه کشور تبدیل کنیم.

مجتبی کاتب نیز ضمن معرفی معاونان و مدیران ستادی شرکت به غلامرضا تاجگردون، از عملکرد آنان در سال گذشته و تحقق پرتفوی ۱۶ هزار میلیاردی با هدایت مهدی مهدوی تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: مجموعه جوان سرمد انگیزه فراوانی برای رشد و تعالی دارد و امیدواریم با حضور آقای تاجگردون مسیر جدیدی پیش‌روی سرمد باز شود.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: آقای تاجگردون از مدیران باسابقه کشور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه هستند که با صنعت بیمه هم آشنا هستند. در دوران حضور ایشان در سمت ریاست سندیکای بیمه‌گران، فعالیت‌های سندیکا رنگ دیگری پیدا کرد و به یک نهاد فعال و تاثیرگذار در صنعت بیمه تبدیل شد و این تجربه مدیریتی می‌تواند در کنار نیروهای جوان و پرانگیزه سرمد، به موفقیت هرچه بیشتر شرکت کمک کند.

مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل هم در جلسه شورای مدیران، گزارشی از عملکرد بیمه سرمد را در سال گذشته ارائه کرد و دستیابی به قله پرتفوی ۱۶ هزار میلیاردی و رشد حدود ۷۰ درصدی حق بیمه تولیدی را یکی از موفقیت‌های بزرگ سرمد برشمرد.

وی هم‌چنین حضور تاجگردون را برای بیمه سرمد فرصتی مغتنم دانست که به رشد و تعالی هرچه بیشتر این شرکت کمک کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.