×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علیرضا صفری اظهار کرد: در این مدت، تعداد مراجعات به درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد حدود ۱۴ هزار نفر بوده است که بصورت تلفنی، حضوری، استفاده از اینترنت یا استفاده از کد USSD نوبت دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه در این مدت ۱۳ هزار و ۶۶۵ نفر به پزشک عمومی مراجعه کرده‌اند، گفت: بیمه‌شدگان این شهرستان ۴۱ هزار و ۷۲۳ قلم داروی رایگان به ارزش ۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون و ۶۶۳ هزارو ۵۶۶ ریال از داروخانه مرکز درمانی دریافت کرده‌اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان خاطر نشان کرد: با راه ‌اندازی پرونده الکترونیک بیماران مزمن این افراد ماهانه داروهای خود را به صورت کامل دریافت کرده‌اند.
وی از مراجعه ۸۳۷ نفر به آزمایشگاه خبر داد.
دکتر صفری با اشاره به ارائه خدمات پاراکلینیکی گفت:یکهزار و ۵۶۳ مورد نوار قلب، سرم‌تراپی و … دربخش تزریقات انجام شد.
وی با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات مامایی، یکهزار و ۱۸۲ نفر از خدمات معاینه و درمان بهره‌مند شدند، تاکید کرد: از دیگر اقدامات این مرکز، اجرای طرح نظام ارجاع بود که بیماران نیازمند خدمات تخصصی به مراکز درمانی استان از جمله بیمارستان ‌های آتیه همدان، غرضی ملایر و پلی‌کلینیک شهید شهبازی همدان ارجاع می‌شوند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان تصریح کرد: این مرکز با نظرسنجی ‌منظم در بازه‌های زمانی مختلف و اخذ پیشنهادات و انتقادات سعی در بهبود و کاهش میانگین زمان انتظار بیماران را دارد که بررسی‌های صورت گرفته حاکی از افزایش رضایتمندی از لحاظ کمی و کیفی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.