×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، اسمعیل نبوی با اشاره به اینکه بیش از ۲۷۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستائی استان همدان به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: این افراد با احتساب افراد تحت تکفل ۴۵ درصد جمعیت استان را شامل می شوند که بیش از ۷۵۰ هزار نفر از این سازمان خدمات بیمه ای دریافت می کنند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: تنوع ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی درقالب تعهدات بلند وکوتاه مدت متنوع است و هرفردی می تواند با توجه به درخواست خود یکی از انواع بیمه پردازی را انتخاب کند.

وی درمورد بیمه رانندگان و قالیبافان نیز گفت: دراین نوع بیمه پردازی ها ۲۰ درصد حق بیمه متعلقه را دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند و خود بیمه شده نیز صرفاً ۷ درصد حق بیمه را کماکان همانند روال گذشته پرداخت می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: سازمان تامین اجتماعی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی وجلوگیری از حضور غیرضروری بیمه شدگان درمحل شعب و کارگزاری های این سازمان اقدام به بسترسازی خدمات غیرحضوری والکترونیکی کرده است که شماره گیری از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۱۴۲۰*۴* و پنج روش دیگر از جمله این اقدامات است که بیمه شدگان ومراکز طرف قرارداد می توانند از استحقاق درمان مطلع شوند.
نبوی به بیمه شدگان محترم این سازمان توصیه کرد: اگر امور ضروری ندارند از مراجعه به شعب این سازمان وکارگزارهای تابعه خودداری کنند و از خدمات غیر حضوری که درسایت این اداره کل به نشانی www.hamedan.tamin.ir  وجود دارد و بارگذاری شده استفاده کنند و اگرچنانچه سوال و پرسشی بود می توانند از طریق شماره تلفن ۱۴۲۰ با کارشناسان این سازمان مطرح و پاسخ مربوطه را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.