×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا، حیدر بهاروند در حاشیه  مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در خصوص تهیه و تدوین اساسنامه باید بگویم که کار بسیار سخت و دشواری بود. خوشبختانه حمایت اعضای مجمع و وزارت ورزش را داشتیم. وزیر ورزش در کنار ما بود. وزارت ورزش همیشه خواسته در مجمع حاضر باشد اما این بار به خاطر اینکه فوتبال آسیب نبیند قبول کرد که در مجمع حاضر نباشد. اعضای هیات رییسه همه تلاش خود را کردند و همچنین مهدی تاج به عنوان نایب رییس فدراسیون تلاش زیادی برای برگزاری مجمع انجام داد. بر خلاف برخی که دنبال کارشکنی بودند اساسنامه مورد تایید فیفا قرار گرفت. باید از حمایت دوستان در AFC و FIFA تشکر کنم که تلاش کردند این مشکل حل شود و اساسنامه مورد تایید قرار بگیرد.
وی همچنین بیان داشت: با توجه به پیشنهادها و پاسخ‌هایی که دریافت کردیم حمایت قاطع اعضای مجمع را داشتیم که بی‌سابقه بود. تا به حال ندیده بودیم چنین حمایتی شود. بیش از ۹۵ درصد و شاید بیشتر، اساسنامه را تایید کردند و این نشان می دهد که اساسنامه خوب، مثبت و ماندنی خواهد بود. انشالله بتوانیم همه بندهای اساسانامه را با کمک دولت و دیگر ارکان اجرا کنیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در سال ۹۸-۹۹ اکثر لیگ‌ها در کشورهای مختلف مسابقات تعطیل بود اما با حمایت وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا همه بازی‌ها در همه سطوح برگزار شد که در منطقه بی‌نظیر بود.  علی‌نژاد هم به عنوان معاون وزیر در کنار ما است و او به جد پیگیر رعایت پروتکل‌ها بود. در فصل جدید هم مسابقات را شروع کردیم. ستاد اگر مجوز ندهد ما نمی‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم. مشخص شد فوتبال به عنوان الگو برای تمام ورزش‌ها انتخاب شده است.
وی ادامه داد: پارسال هیچ رشته‌ای نتوانست بازی‌ها را برگزار کند اما حالا که اوضاع سخت‌تر شده بقیه فدراسیون‌ها با استفاده از تجربه فدراسیون فوتبال بازی‌ها را برگزار کنند. امسال هم همه بازی ها را برگزار می‌کنیم. خوشبختانه ما در هفته اول بیش از ۱۵۰۰ تست گرفته ایم و فقط ۱۴ یا ۱۵ تا تست مثبت بود که هیچکدام شرایطشان سخت نبود. مسابقات در این مدت برگزار می‌شود اما با نظارت دقیق مسئولان مربوطه تا همه در سلامت کامل باشند. خوشبختانه تا حالا اتفاقی نیفتاده است. ادارات کل، شورای تامین ها، هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها کنار ما بودند تا مسابقات را برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: بحث اردوهای تیم ملی را داشتیم که به بهترین شکل انجام شد. تیم ملی ما توانست مسابقات بسیار خوبی را در فیفا دی برگزار کند که می‌تواند کمک حال ما در راه انتخابی جام جهانی باشد. تیم‌های نوجوانان و جوانان هم با توجه به شرایط کرونا در حال آماده سازی هستند. همه چیز به نحو احسن زیر نظر مهدی محمدنبی در حال انجام شدن است.
وی در پایان گفت: پیگیری‌های ما برای گرفتن حق و حقوق از فیفا و ای اف سی با وجود تلاش مهدی تاج نتیجه بخش نبوده است. انتظار داریم که فیفا و ای اف سی مطالبات ما را پرداخت کنند. در آینده انتخابات فدراسیون را خواهیم داشت. همه مقدمات انجام شد تا سال قبل این انتخابات را برگزار کنیم اما اساسنامه باید تایید می‌شد. به امید خدا به زودی شاهد برگزاری انتخابات هستیم و این اساسنامه ملاک ما خواهد بود. موظف هستیم بر اساس اساسنامه انتخابات را برگزار کنیم و تنها ملاک همین اساسنامه خواهد بود.
بهاروند تاکید کرد: امیدواریم که همگی با تلاشی که انجام می‌دهند شاهد رشد و توسعه فوتبال کشور باشیم. افتخار ما پرچم و شهدای ما هستند. این آرامش را مدیون خون شهدا هستیم. امیدوار هر کس انتخاب می شود سکان را به دست بگیرد و فوتبال کشور را با کمک بخش های دیگر به خصوص وزارت ورزش به موفقیت برساند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.