×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بنیتس امیدوار به صعود لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیلی میرور، رئال مادرید توانست در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه با نتیجه ۳ بر یک لیورپول را شکست دهد و اکنون در صورتی که لیورپول بتواند با دو گل حریف خود را شکست دهد و گلی دریافت نکند می تواند به نیمه نهایی برسد.
رافائل بنیتس سرمربی اسپانیایی سابق لیورپول که با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد گفت: از نظر من لیورپول هنوز شانس خیلی خوبی برای رسیدن به مرحله بعد دارد. نکته مهم در این دیدار زدن گل اول است. حتی اگر یک ساعت هم طول بکشد مهم نیست. وقتی لیورپول گل اول را بزند به بازی بر می گردد و آن موقع زدن گل دوم یعنی تیر خلاص و صعود به مرحله بعد. من با بازیکنان باکیفیتی که در تیم لیورپول سراغ دارم معتقد هستم که این تیم خیلی زودتر از این ها به گل اول در خانه می رسد و مهم حفظ تمرکز و زدن گل دوم است. بازیکنان باید بسیار باهوش عمل کنند و عجله ای نداشته باشند تا بتوانند جبران کنند.
رافائل بنیتس سابقه نشستن روی نیمکت رئال مادرید را نیز در کارنامه خود دارد. هر چند او حضور موفقیت آمیزی در این تیم نداشت.
این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه هواداران در این دیدار حضور ندارند و این نکته منفی بازی است. حضور هواداران می توانست کمک شایانی به تیم لیورپول کند تا بتواند به مرحله بعد برسد. در خیلی از دیدارهای اروپایی این هواداران بودند که نقش مهم و کلیدی داشتند. پیدا کردن نقطه ضعف در تیم رئال مادرید دشوار است. کاسیمیرو در مرکز زمین خیلی خوب کار می کند و باعث می شود تا لوکا مودریچ و تونی کروس شکل هجومی به بازی تیم بدهند و به همین خاطر خط دفاع لیورپول کار سختی در این دیدار دارد.
لیورپول توانست با برتری برابر استون ویلا برای اولین بار در سال جدید میلادی در خانه در لیگ برتر به پیروزی برسد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.