×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: مراسم گرامیداشت روز صادرات در شرکت پاکسان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات روز سه‌شنبه ۲۹مهرماه سال جاری با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران و پرسنل واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان و با رعایت تمامی پروتکل ها و تمهیدات بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم، حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به اهمیت صادرات در توسعه اقتصادی و جهش تولید کشور گفت: با توجه به دشواری های صادرات در این ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین تحریم های ناجوانمردانه، تلاش های موفقیت آمیز واحد صادرات پاکسان را ارج می نهیم و بر این عقیده هستیم که در موفقیت یک واحد، سایر بخش‌ها نیز مانند حلقه‌های به هم متصل زنجیر سهیم بوده و در کسب موفقیت‌های این روزهای صادرات پاکسان همه واحد ها نقش دارند و باید به همه پرسنل این مجموعه این روز را تبریک و به جهت تلاش های شبانه روزی این سربازان اقتصادی خداقوت گفت.

مدیرعامل پاکسان ضمن قدردانی از گسترش صادرات و کشف بازارهای جدید خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی و اجرای کامل استراتژی های صادراتی پاکسان به عمق بازارهای جهانی دست پیدا کنیم و با درک درست سلیقه مردم دیگر کشورها و ملل در جهت حضور پر رنگ و موثر در این بازارها گام برداریم.

بقائی در خاتمه ماندگاری محصول در بازارهای جهانی را مرغوبیت آن دانست و یادآورشد: در کنار رصد مداوم بازار کیفیت بالا، بسته بندی جذاب و قیمت مناسب از جدی‌ترین شروط ماندگاری در بازارهای جهانی است و باید در صادرات به این عوامل که تضمین کننده تداوم حضور در دیگر کشورهاست توجه ویژه نمود.

اجرای کامل استراتژی‌های صادراتی پاکسان

در بخش دیگری از این مراسم میلاد شمس عضو هیئت مدیره و معاون فروش داخلی و صادرات شرکت پاکسان ضمن تبریک این روز به همه همکاران این مجموعه گفت: در ماه های اخیر و پس از حضور دکتر بقائی اتفاقات خوبی در شرکت پاکسان بویژه در حوزه صادرات محصولات به دیگر کشورها رخ داد که در این موفقیت همه واحدها نقش جدی و موثری دارند.

وی ضمن بیان رویکرد جدید پاکسان در حوزه بازاریابی و فروش به ویژه صادرات محصول به دیگر کشورهای فرا منطقه‌ای افزود؛ موفقیت های این مجموعه با انگیزه مضاعف و تلاش مستمر پرسنل واحد صادرات و همچنین یاری سایر واحدها ادامه دار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته برگ‌های زرین دیگری به ویترین افتخارات خود خواهد افزود.

اروپا مقصد بعدی صادراتی پاکسان

در ادامه این مراسم ایمان شیخی مدیر واحد بازاریابی و صادرات خارجی ضمن ارائه گزارش عملکرد این واحد با اشاره به موفقیت پاکسان در بخش صادرات گفت: از ابتدای سال میلادی جاری ما موفق شدیم تعداد مقاصد صادراتی پاکسان را از ۱۳ کشور به ۱۷ برسانیم و صادرات محصولات این شرکت به خارج از قاره آسیا را نیز کلید بزنیم.

وی ضمن اشاره به میزان رشد صادرات در سال مالی ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: میزان تناژ صادرات محصولات در سال گذشته ۱۹هزار و ۸۰۰ تن بوده که در سال جاری هم اکنون به رقم بیش از ۲۵هزار تن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این رقم رشد بیش از ۲۶درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان اعلام‌کرد به زودی محموله دیگری از محصولات پاکسان را به یکی از کشورهای پر جمعیت اروپایی صادر خواهیم کرد که به زودی اطلاعات مربوط به آن اعلام می‌شود.

رونمایی از سایت جدید پاکسان

در بخش دیگری از این مراسم مدیرعامل پاکسان از سایت جدید این شرکت با رویکردی متفاوت و بروز شده رونمایی کرد.

بقائی ضمن تاکید بر بروز بودن شبکه های ارتباطی پاکسان خاطرنشان کرد؛ باتوجه به اهمیت ارتباط نزدیک و صحیح با مصرف کنندگان محصولات پاکسان، ماموریتی در راستای فراهم نمودن بستر های ارتباطی مناسب با مخاطبان شرکت به واحد روابط عمومی واگذار شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن سایت جدید و شبکه های اجتماعی این شرکت را ساماندهی نمایند و به لطف خدا امروز علاوه بر قابلیت های مختلف و مخاطب محور بودن سایت جدید شرکت پاکسان، ارتباط با مخاطبین، مشتریان و علاقمندان محصولات پاکسان را نیز ساده نموده و با اضافه شدن ابزارهای جدید ارتباطی ازجمله شبکه های اجتماعی تعامل با مصرف کنندگان و ذی نفعان شرکت بیش از گذشته صورت خواهد گرفت.

در خاتمه این مراسم به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر از پرسنل واحد صادرات شرکت پاکسان قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.