×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در این جلسه دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس شورای سیاستگذاری همایش، اعلام نمود: در راستای سیاست های ستاد ملی مدیریت کرونا و در مسیر صیانت از سلامتی جامعه، احترام به کادر درمان و شهدای مدافع سلامت صنعت بیمه بر اثر کرونا و ایفای مسئولیت های مدنی و اجتماعی صنعت بیمه، پیرو اعلام قبلی(مصوبه جلسه اول شورای سیاستگذاری در تیرماه ۱۳۹۹) برنامه های روز ملی بیمه و نشستهای علمی و فنی صنعت بیمه در بستر رسانه‌های دیجیتالی و شبکه های مجازی برگزار می شود.
 رییس شورای سیاستگذاری همایش تاکید کرد تمامی برنامه‌ها، یادمان‌ها و نشست‌های ویژه در فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتالی ارائه می ‏شوند و به مناسبت این روز ملی هیچ گونه مراسم فیزیکی برگزار نخواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی وظایف و مسئولیت‌های صنعت بیمه را در ایام کرونا حساس تر از همیشه ارزیابی کرد و افزود: همایش سال گذشته با سخنرانی رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران ارشد اقتصادی کشور و فعالان صنعت بیمه برگزار شد که در سال جاری این همایش با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فضای مجازی محدود خواهد شد.
وی اظهار داشت: برپایی نشست‌های علمی در کنار فرهنگ سازی عمومی و استفاده از برنامه‎های رسانه‎ای برای افزایش آگاهی بخشی عمومی نسبت به امر بیمه، از نیازهای ضروری صنعت بیمه به شمار می‌رود که در روز ملی بیمه به صورت جدی به این مقوله‎ها پرداخته خواهد شد. برگزاری مراسم انتخاب چهره ماندگار، مدیر و کارمند شایسته و کتاب سال صنعت بیمه به‎صورت مجازی و همچنین ارائه مقالات پذیرفته شده همایش در قالب سخنرانی در بستر دیجیتال، از جمله برنامه‌های همایش است که طی هفته منتهی به روز ۱۳ آذر اجرا خواهندشد.
شایان ذکر است که در نشست شورای سیاست‌گذاری همایش بیمه و توسعه، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و رئیس پژوهشکده بیمه نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.