×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول محور “ریسک‌های نوظهور؛ فرصت‌ها و چالش‌ها” روز یکشنبه نهم آذر از ساعت ۹ صبح با اجرای مراسم افتتاحیه و سخنرانی رئیس پژوهشکده بیمه، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه آغاز می شود.

بر پایه این گزارش، در نشست‌های علمی و پنل‌های صنعت، موضوعات مرتبط با ریسک‌های نوظهور شامل «ریسک‌های مرتبط با تغییر اقلیم»، «ریسک‌های ناشی از بیماری‌های فراگیر(پاندمی)» و «ریسک‌های ناشی از توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و فناوری‌های نوین»  از ۹ تا ۱۳ آذر ارائه و از طریق وبسایت همایش و مطابق با جدول زمان‌بندی منتشر خواهد شد.

مراسم یادبود جانباختگان صنعت بیمه در اثر کرونا، تقدیر از  کارمند و مدیر شایسته و همچنین معرفی و تجلیل از چهره ماندگار صنعت بیمه و کتب تألیفی و ترجمه برگزیده سال و نویسندگان آن‌ها، صبح روز چهارشنبه ۱۲ آذر برگزار خواهد شد.

روز پنج‌شنبه ۱۳ آذرماه، مصادف با روز ملی بیمه، به برپایی مراسم گرامیداشت روز ملی بیمه و سخنرانی مقامات کشوری و مقامات صنعت بیمه اختصاص یافته و سایر برنامه‌های این روز متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

ثبت‌نام جهت شرکت در بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه  آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی http://seminar27.irc.ac.ir/register/next.php?registerid=1 مراجعه فرمایند. ضمنا به تمامی شرکت‌کنندگان، گواهی حضور در برنامه‌های همایش اعطا می‌گردد.

لازم به ذکر است مشارکت غیر حضوری برای عموم آزاد و تمامی برنامه‌ها از طریق وبسایت سمینار قابل مشاهده هستند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.