×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ مهرزاد جمشیدی با اشاره به هدف دولت در خصوص صادرات آرد ایران افزود: با پیگیری مستمرو همت صنعتگران، هدف دولت که سال های سال شناساندن آرد ایران در منطقه بود  به بار نشست.

جمشیدی به اهمیت یافتن صادرات آرد طی ۱۰ سال اخیر و اجرای آن در دو فاز اشاره کرد و افزود: عملا موفقیتی در  فاز اول صادرات آرد به دلیل تعرفه صادراتی که بر روی  این محصول گذاشته شد بدست نیامد تا  سه سال قبل که صادرات آرد اولویت وزارت صمت شد.

رئیس کنفرانس آسیابانان خاورمیانه و آفریقا توضیح داد: متاسفانه دراین راه چالش بزرگی جلوی پای صنایع آرد ایران بود که بر می‌گرده به گندمی که ایران استفاده می کنه، گندم محلی‌که باید شرایطی برای تطبیق با آردخاصی که درجاهای دیگراستفاده می شود ایجاد کرد.که خوشبختانه با تلاش‌های بسیاری‌که توسط کارخانجات آرد صورت گرفت رویارویی با این چالش با  شناساندن  آرد ایران در منطقه تحقق یافت.

وی در ادامه از مسئولین و مدیران ارشد کشوری خواست تا با همکاریهای لازم و ایجاد راهکارهای درست علاوه بر دست یافتن دولت به اهداف خود از صنعت گران این حوزه نیز حمایت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.