×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از نشریه کیکر، توماس مولر می تواند برای بازی بایرن مونیخ در بوندسلیگا مقابل کلن در روز شنبه در ترکیب تیمش باشد.  این بازیکن پس از عفونت کرونا چند روزی را در قرنطینه ماند تا اکنون بتواند تیمش را همراهی کند.
توماس مولر پس از تقریباً دو هفته قرنطینه به تمرینات خود در بایرن مونیخ بازگشت. او یک جلسه انفرادی  تمرین را در روز پنجشنبه در محل تمرین بایرن انجام داد و توانست شرایط خوبی برای بازگشت به ترکیب تیمش داشته باشد.
مولر (۳۱) در جام جهانی باشگاه های قطر حضور داشت و آزمایش او در این رقابت ها مثبت اعلام شد و سپس با هواپیمای مخصوص به آلمان بازگشت و از آن زمان در خانه در قرنطینه بود. قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ در یک ویدیوی کوتاه اینترنتی  گفت: می خواهم در زمین باشیم و خودم را نشان دهم.
  علاوه بر مولر ، سرژ گنابری بازیکن ملی پوش روز پنجشنبه برای اولین بار با تیم در زمین تمرین کرد. مهاجم ۲۵ ساله  به دلیل پارگی فیبر عضلانی در ران چپ خود  چند هفته ای غایب بود. در ابتدا مشخص نبود که آیا این دو مهاجم قرار است  مقابل  کلن بازی کنند یا خیر.
بایرن در دو دیدار اخیر در بوندسلیگا یک تساوی و یک باخت متحمل شده است و امیدوار است با برتری برابر کلن بار دیگر به روند پیروزی در بوندسلیگا برگردد و جایگاه خود را درد صدر جدول استحکام بخشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.