×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید وزیر ارتباطات از غرفۀ ایرانسل در رویداد بومی‌سازی زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی در این بازدید، با آخرین اقدامات ایرانسل در زمینۀ حمایت از تولید ملی، از جمله راه‌اندازی سامانۀ مناقصه‌های الکترونیکی ایرانسل آشنا شد و این اقدامات را مثبت ارزیابی کرد.

سامانۀ مناقصه‌های الکترونیکی ایرانسل به نشانی sourcing.irancell.ir با هدف ارائۀ نیازمندی‌های ایرانسل در حوزه‌های مختلف و شناسایی پیمانکاران و تأمین‌کنندگان ایرانی دارای صلاحیت، راه‌اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، ایرانسل با هدف ادامۀ حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی در سال جهش تولید، در رویداد «معرفی دستاوردهای بومی‌سازی زیرساخت‌های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» شرکت کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این رویداد که روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه ۱۳۹۹، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری‌اطلاعات برگزار شد، آخرین دستاوردهای خود در زمینۀ مراکز داده، شبکۀ توزیع محتوا و خدمات ابری را معرفی کرد.

همچنین در حاشیۀ این رویداد، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و میزهای گفت‌وگوی تقاضامحور بین مشتریان و عرضه‌کنندگان، با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و نهادهای بخش خصوصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ایرانسل که در راستای بهره‌مندی از توانایی و ظرفیت شرکت‌های توانمند داخلی و حمایت از سیاست‌های کلان ملی مبنی بر حمایت از تولید بومی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعۀ فرصت‌های کسب‌وکار در حوزه‌های مخابراتی، شامل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، مراکز داده، شبکه و امنیت اطلاعات در حال شناسایی پیمانکاران و شرکت‌های فعال ایرانی و همکاری با آنان است، در این نمایشگاه بخشی از ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مورد اشاره و فرصت‌های موجود برای همکاری‌های آتی با شرکت‌های بومی توانمند و شرکت‌های دانش‌بنیان را به نمایش گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.