×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید سخنگوی دولت از اولین مرکز کارآفرینی برای افراد بهبودیافته از کارتن‌خوابی و اعتیاد

سخنگوی دولت از اولین مرکز کارآفرینی برای افراد بهبودیافته از کارتن‌خوابی و اعتیاد که توسط جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در جریان بازدید از مرکز کارآفرینی طلوع بی‌نشان‌ها درباره نقش چنین مجموعه‌ای در توانمندسازی افراد در معرض آسیب و نقش دولت در این زمینه گفت: بخشی از اینها توسط سازمان‌های دولتی حمایت می‌شوند. برای مثال زنان سرپرست خانوار توسط سازمان‌های دولتی و بهزیستی در فرایند آموزش قرار می‌گیرند. همچنین برنامه‌های آموزشی جداگانه‌ای برای افراد توان یاب اجرا می‌شود، اما شفایافتگانی که در این مرکز شاهد حضور آنها هستیم توسط یک گروه واسط به دولت متصل می‌شوند و بیشتر آموزش هنگام کار برای آنها درنظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت ادامه داد: مقداری کمک‌های فنی بلاعوض نیز در اختیار قرار می‌گیرد و هر یک از این افراد که بتوانند به توانایی کار برسند، برای این منظور نیز امسال ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم که ممکن است در سال دیگر افزایش داشته باشد و تنها مخصوص این گروه‌ها است تا بتوانند وام اشتغال کوچک بگیرند.

او در ادامه با اشاره به کمک دولت در حمایت از افراد ترنس گفت: ده میلیون وام ارزان قیمت برای درمان ترنس‌ها به شرط آنکه از  دادگاه نامه بیاورند داده می‌شود.

ادامه دارد..

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.