×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

قرارگاه جهادی سردار شهید حاج محمد حاج ابوالقاسمی با ارسال کمکهای مختلف همچون مایحتاج و نیروی انسانی به کمک زلزله زدگان سی سخت شتافت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، بدنیال وقوع زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد ونیاز به کمک رسانی به هموطنان ، قرارگاه جهادی سردار شهید حاج محمد حاج ابوالقاسمی فورا اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی با نیروهای عملیاتی خود جهت اعزام به مناطق زلزله زده  کرد.

بر همین اساس  نشست ویژه ای با مدیران خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا جهت هماهنگی با خیرین درخصوص تهیه اقلام و ملزومات خانواده های آن منطقه  برگزار  و ظرف ۴۸ساعت با آماده سازی امکانات و نیروی انسانی ، تعداد پنج دستگاه وانت خودرو که اقلام و ملزومات را حمل  و تعدادی نیرو جهت کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعزام کرده است.

اقلام و ملزومات شامل کنسرو جات ، برنج ، روغن ، رب ، چای ، نان ، آب معدنی ، حبوبات ، ماسک ، دستکش ، دستمال کاغذی و اقلام بهداشتی دیگر و لباس گرم و پتو و موکت ودیگر ملزومات است.

با کمک خیرین و مردم نیکوکار و همیشه در صحنه و انسانهای نوع دوست حدود سیصد میلیون تومان مایحتاج خانواده های زلزله زده تهیه و در مرحله اولیه ارسال شد.

مقرر شد  تیم اعزامی قرارگاه بعد از استقرار در اولین حرکت خود بعد از بازدید در مناطق زلزله زده مخصوصا روستاهای آن منطقه سریعا نیاز سنجی کرده و ملزومات مورد نیاز را طی لیستی به قرارگاه مرکزی اعلام نموده تا اقلام تهیه و در اسرع وقت به استان کهکیلویه و مناطق زلزله زده ارسال شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.