×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد، مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با  اعلام جزئیات پنج خدمت جدید سازمان تامین اجتماعی که از این پس در قالب طرح ۳۰۷۰ به صورت غیرحضوری ارائه می شوند افزود : الکترونیکی شدن ابلاغ مفاصاحساب واگذارنده و پیمانکار در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان یکی از خدمات ارزنده در طرح ۳۰۷۰ قلمداد می گردد که در سومین دوشنبه دیجیتالی پس از آغاز این گام بلند از آن رونمایی شد .

وی از جمله دستاوردهای غیرحضوری شدن این طرح را کاهش تردد غیرضروری کارفرمایان، افزایش امنیت اطلاعات سازمان و حذف مکاتبه غیرضروری در سطح استان در خصوص مفاصاحساب ها و اصالت سنجی آنها برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه سالانه بین ۸ تا ۱۰ هزار مفاصاحساب در سطح استان توسط شعب تامین اجتماعی صادر می شود، خاطر نشان ساخت : این اقدام حرکتی ارزشمند برای کاهش ترددهای غیرضروری خواهد بود .

 حسین نژاد با اشاره به اینکه سرویس استعلام وضعیت مستمری و ارتباط بیمه ای از دیگر خدمات رونمایی شده در سامانه غیرحضوری سازمان در این هفته هستند، اظهار داشت : سرویس تکمیل سوابق کسری از ماه نیز دیگر خدمت پیش بینی شده برای ارائه بصورت غیرحضوری است که مخاطبین از این پس می توانند از طریق مراجعه به نشانی eservices.tamin.ir  از آن بهره ببرند .

وی ثبت نام غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی را سرویس بعدی غیرحضوری شده دانست و گفت: حذف الزام مراجعه بیمه شده به شعب سازمان در پی ارائه این خدمت دستاورد مهمی است که از این پس محقق می شود.

شایان ذکر بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران بمنظور کسب آگاهی های بیشتر و راهنمایی لازم میتوانند با شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تماس حاصل فرمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.