×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعلام آمادگی پست برای ارائه سرویس‌های اطلاعاتی به آبفای کشور

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان داشت: شرکت آبفا می‌تواند از ظرفیت ۱۲۰۰ دفتر پستی و ۲۰۰۰ دفتر ICT روستایی در سطح کشور استفاده کند و مشترکین بدون مراجعه به اداره آبفا نسبت به درخواست‌هایی در زمینه کنتور، قطعی و وصلی آب اطلاعات کسب کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا،، رمضانعلی صبحانی‌فر در مراسم امضای تفاهم‌نامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین شرکت آب و فاضلاب کشور و شرکت ملی پست اظهار داشت: این تفاهم‌نامه حاصل تکمیل بانک اطلاعاتی در شرکت پست بخش GINES و بهره‌برداری مشترکان آب است.

وی ادامه داد: GINES و آدرس‌های مکان محور یکی از ضرورت‌های کشور است که در این بانک اطلاعاتی مکان محور تهیه می‌شود و همه به این بانک برای خدمات‌دهی و خدمات‌گیری متصل می‌شوند ضمن اینکه برای کاهش برخی هزینه‌ها نیازمند این بانک هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه این تفاهم‌نامه منجر به جلوگیری از سوءاستفاده و ایجاد شفافیت بیشتر در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی منجر به تصمیم‌گیری‌های درست‌تر خواهد شد.

صبحانی‌فر افزود: کد پست می‌تواند به سازمان برنامه و بودجه اطلاعات ارائه دهد که مشترکین پرمصرف آب و برق در کدام نقطه مستقر هستند تا بتوان برناهم‌ریزی درستی برای کشور داشت.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه منجر به تکمیل اطلاعات نقشه‌های آبفا و همچنین تکمیل کننده کدگذاری پست خواهد بود، تصریح کرد: کدگذاریها می‌تواند اطلاعات آبفا را دقیق‌تر کرده و بهره‌برداری‌ها را افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ابراز امیدواری کرد که به سرعت اطلاعات تکمیل شود تا بتوانیم از آن بهره‌مند شویم.

صبحانی‌فر گفت: در بخش شفافیت در بخشی از کارها دولت مکلف کرده و اجازه داده که دستگاه‌های دولتی برای خدمات‌‌دهی بیشتر به مردم می‌توانند کارهای خود را برون‌سپاری کرده و به بخش‌های دیگر واگذار کنند.

وی ادامه داد: در برنامه ششم، واگذاری خدمات توسط دستگاه‌ها به دفاتر پستی و ICT و دفاتر پیشخوان برون‌سپاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان داشت: شرکت آبفا می‌تواند از ظرفیت ۱۲۰۰ دفتر پستی و ۲۰۰۰ دفتر ICT روستایی در سطح کشور استفاده کند و مشترکین بدون مراجعه به اداره آبفا نسبت به درخواست‌هایی در زمینه کنتور، قطعی و وصلی آب اطلاعات کسب کنند.

صبحانی‌فر یادآور شد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه حلقه ارتباطی بین پست، شرکت آبفا و مردم برقرار خواهد شد و رضایتمندی مردم افزایش خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.