×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیلی میل،  دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار به پایان رسید تا ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شوند. در یکی از دیدارها لسترسیتی با ۲ گل به اسلاویا پراگ جمهوری چک باخت و شاگردان برندان راجرز حذف زودهنگامی از این رقابت‌ها داشتند. 
برندان راجرز سرمربی لسترسیتی بعد از این دیدار گفت: ما به تیمی که بهتر بود باختیم. من مسئولیت ترکیبی را که انتخاب کردم بر عهده می گیرم. من آن بازیکنانی را انتخاب کردم که همانطور که به نظر من رسید می توانند در این مسابقه برنده شوند ولی قدرت ما کافی نبود و به همین خاطر از هواداران مان عذرخواهی می کنم. در دو مسابقه رفت و برگشت فرصت کافی ایجاد نکردیم. ما خیلی قدرتمند دفاع نکردیم. علاوه بر این در دفاع نیز خوب نبودیم و دو گل روی ضد حمله دریافت کردیم. در کل به تیم حریف تبریک می گویم و باید بگویم که بهترین تیم برنده شد.
او در بخش دیگری گفت: ما خوب شروع کردیم اما کیفیت کافی برای باز کردن دفاع حریف  را نداشتیم. نمی خواهم خیلی زیاد بهانه بیاورم. بله ، امروز بازیکنانی در دسترس نبودند. با این حال  من انتظار داشتم که بازیکنانم بهتر عمل کنند. بچه ها از این شکست درس می گیرند. ما از حذف شدن ناامید شده ایم اما باید بدانیم که به اندازه کافی خوب نیستیم و باید در بازیهای بعد بهتر از این باشیم.
لسترسیتی تلاش می کند در ادامه فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و یکی از تیم های مدعی کسب سهمیه است.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.