×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر، علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی تاکید کردند: قیمت انشعاب و آب بهاء بایستی بر اساس میزان محرومیت ویا برخورداری هر یک از مناطق تعیین شوند.
علی اصغر عنابستانی موقعیت مسئولین آبفا را جایگاهی ویژه برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت : امور سقایی از قداست بالایی در جامعه برخورداراست و تلاش شبانه روزی نیروها برای تامین آب کمی و کیفی ستودنی می باشد.
وی همچنین با توجه به مشکلات مطرح شده در این نشست آمادگی نمایندگان مردم شهرستان سبزوار را برای پیگیری رفع موانع مالی اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های آبرسانی اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار هم گزارشی از وضعیت تامین آب شهرستان را ارائه داد و اظهار داشت: آب شرب شهر سبزوار و روستاهای تحت پوشش ابفا شهرستان از ۸۵ حلقه چاه و منبع آبی تامین می شود.
حسین ریاضی افزود : شرکت تبصره دو آبفای سبزوار در سال جاری با اصلاح شبکه ، اجاره قنات و حفر و جابه جایی چاه با کمترین تنش و بحران در بین شهرستان های استان خراسان رضوی از پیک مصرف آب تابستان با موفقیت گذر کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان سبزوار با کمبود آب به میزان ۳۰۰ لیتر بر ثانیه مواجه است، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شروع پروژه آبرسانی (فاز۳) از دشت بفره به سبزوار شامل هشت حلقه چاه و ایجاد تاسیسات مورد نیاز و اصلاح اضطراری فرسودگی حدود ۲۰۰ کیلومترشبکه فرسوده توزیع آب شد.
حسین ریاضی یکی از سیاست های آبفا سبزوار را شناسایی منابع جدید آب برای کوتاه کردن طول خطوط مجتمع های ابرسانی روستایی اعلام کرد و یاداورشد:شرکت آب و فاضلاب شهرستان سبزوار وظیفه سقایی ۱۳۷ هزار مشترک شهری و روستایی را برعهده دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.