×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن در جریان بازدید از میز خدمت بانک در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، در گفت و گو با «هیبنا»، ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به اهداف بانک مسکن برای استقرار میز خدمت در این بیمارستان اظهار داشت: طی چند روز گذشته به همت نیروی مقاومت بسیج حوزه بانک مسکن، میز خدمت در این بیمارستان مستقر شد تا این بانک در کنار عمل به وظایف قانونی و تکلیفی خود، بتواند بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کند.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، تاکید کرد: امروز کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت کشور جان خود را در کف دست گذاشتند و به بیماران کرونایی خدمت می کنند و هیچ ارزشی بالاتر از این نیست.

احمدی با بیان اینکه کادر درمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند گفت: متاسفانه در این دوران تعدادی از عزیزان کادر درمان را از دست دادیم که یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: بانک مسکن در حوزه وظایف قانونی خود و عمل به مسئولیت اجتماعی سعی کرده در عرصه های مختلف پیش قدم شود و اکنون نیز وظیفه خود دانستیم تا در حد توان بانک بتوانیم در حوزه تسهیلات، حمایتی از کادر درمان داشته باشیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن گفت: این بانک آمادگی دارد در جهت تسهیل تامین و تعمیر مسکن و حتی در حوزه تامین ملزومات پزشکی و حمایت های لازم را از مدافعان سلامت داشته باشد.

احمدی درباره فعالیت میز خدمت در بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) نیز گفت: میز خدمت بانک مسکن در چند روز گذشته در این بیمارستان مستقر شد و تقاضای کادر درمان را دریافت کردیم که پس از بررسی تقاضاها، با مساعدت دکتر شایان مدیرعامل بانک مسکن، در چارچوب ضوابط و شرایط قانونی این تسهیلات در اختیار کادر درمان قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.