×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، برخی از مدیران هلدینگ خلیج فارس و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تابعه این هلدینگ حضور داشت.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص جزئیات تغییرات ایجاد شده در این مجموعه اظهار کرد: بنای ابتدایی استخر مربوط به حدود ۵۰ سال گذشته است و از سال ۱۳۷۰ نیز بعد از یک عملیات بازسازی به حالت سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گرفت.
محسن آتش زمزم، ادامه داد: با گذشت چندین سال از آخرین بازسازی‌های انجام شده در این استخر، نیاز به انجام تعمیرات اساسی و تعویض بعضی از قسمت‌های استخر ضروری به نظر می‌رسید وبه همین جهت از اردیبهشت ۱۳۹۸ عملیات بازسازی استخر آغاز شد.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته، گفت: محوطه‌سازی، بازسازی رختکن ها، سونا، جکوزی، دیوارها، سقف، کاس‌های استخر و تعویض دوش و تعمیرات اساسی در تاسیسات آن از جمله کارهایی بود که در مدت ۱۴ ماه و با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد که پس از رفع محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، این استخر جهت استفاده کارکنان و خانواده‌های محترم شرکت‌های پتروشیمی و عموم مردم آماده ارائه خدمات خواهد بود.
ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز پس از بازدید از قسمت‌های مختلف استخر آزادی، خانواده صنعت پتروشیمی و مردم منطقه را شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات دانست و از این اقدام شرکت عملیات غیرصنعتی که در راستای تکریم کارکنان شرکت های پتروشیمی و جامعه شهری است، تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.