×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
از تمامی ظرفیتهای فضای مجازی برای توسعه و تقویت آموزش قرآنی استفاده خواهیم کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی جهانی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این انقلاب مبتنی بر حاکمیت قرآن و احکام اسلامی عملیاتی شده است و توانسته گفتمان جدیدی از اسلام و انقلاب برپایه دیانت و تعالیم قرآن و سنّت را عرضه کند.
جهانی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی تصریح کرد: گروههایی که در کنار پیشرفت و توسعه نظام سازمان تامین اجتماعی به رشد نظام و تعالی مبانی قرآنی اهمیت می دهند قابل تقدیر هستند. 
وی با بیان اینکه همکاران در قالب کمیته ها و گروههای برگزار کننده سازماندهی شده بودند،اذعان داشت: بخشنامه ها و دستورالعمل هایی را ابلاغ کردیم تا با برنامه ریزی مناسب، مدیریت مطلوب و راهکارهای دقیق مسابقات را به خوبی برگزار کنیم.
جهانی با اشاره به اینکه کادر پزشکی و درمان سازمان تامین اجتماعی در این ایام خدمات قابل توجهی در مبارزه با کرونا داشته است، افزود : همکاران ما با  توسل به آیات نورانی قرآن کریم توانستند در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با وجود خطراتی که در کمین‌شان است، جانفشانی کرده و در خط مقدم مقابله با کرونا حضور فعالانه داشته باشند.
وی به همکاران بخش درمان که بی‌ادعا و بی‌وقفه در بیمارستان ها و مراکز پزشکی به خدمت رسانی مشغولند،اشاره کرد و گفت: تعدادی از همکاران درمانی و بیمه ای این سازمان در راه خدمت در مواجهه با ویروس کرونا و درمان بیماران کووید ۱۹ بیمار و یا به افتخار شهادت نائل شدند.
 جهانی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد حجم درمان تامین اجتماعی بر عهده استان تهران است، خاطر نشان کرد: خدمت همه جانبه به بیمه شدگان و شهروندان در پرتو تعالیم قرآنی در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته است و  ما باید آن را در قالب برنامه های عملیاتی و اجرایی تقویت کنیم .
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به ۴۵ میلیون بیمه‌شده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره و اعلام کرد: شرکای اجتماعی  شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان هستند که این جامعه آماری از وسعت و گستردگی متنوعی برخوردار است .
وی تصریح کرد: حضور ارزشمند و فعال بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در خدمت رسانی به بیمه‌شدگان در سطح کشور قابل تقدیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.