×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
ارزیابی عملکرد، بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان کرمانشاه بابیان مطلب فوق اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از شروع فعالیت تاکنون، خوشبختانه از روند رو به رشدی در همه شاخص‌ها برخوردار بوده است و استمرار و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت و خدمات‌رسانی بانک با عاملیت در طرح‌های ملی از قبیل طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، بند الف تبصره ۱۸، ماده ۵۳ و ماده ۵۶ از بودجه سالیانه و بهره‌گیری از ظرفیت صندوق توسعه ملی شتاب این موضوع را چند برابر کرده است.

معادی شناخت بیش از پیش ذینفعان بانک در قالب اشخاص حقیقی و حقوقی و به صورت دولتی و خصوصی و تعاونی را مرهون فعالیت سال‌های اخیر بانک دانست و دراین‌باره یادآور شد: استفاده بهینه از فرصت‌ها طی سه سال اخیر توانسته است نقش و حضور بانک توسعه تعاون را نسبت به گذشته پررنگ‌تر سازد.

معادی مشتریان را اصلی‌ترین و مهمترین عامل تنوع و توسعه فعالیت‌ها دانست و دراین‌باره یادآور شد: هویت، اعتبار، دوام و بقای فعالیت سازمان از هر حیث به مشتریان آن سازمان وابسته است و سازمانی می‌تواند در این عرصه موفق عمل کند که با اتکا به اخلاق حرفه‌ای، صدای مشتریان را تبدیل به خدمت‌رسانی کیفی سازد.

معاون مدیرعامل بانک توسعه ضمن تأیید عملکرد شعب استان کرمانشاه در شاخص‌های مختلف، ضرورت بهره‌گیری هدفمند و مبتنی بر برنامه‌ریزی دقیق را با استفاده از مدت باقیمانده تا پایان سال مورد تأکید قرارداد و ضمن اشاره به پرداخت سهمیه مرحله پنجم منابع اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان، تخصیص تسهیلات تکلیفی و حمایتی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف این استان را یکی از موارد مورد انتظار قلمداد کرد.

همچنین در این جلسه عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی مردم و مشتریان از بانک توسعه تعاون نسبت به گذشته قابل‌مقایسه نیست گفت: همراهی و هم سویی مسئولین دولتی بخش تعاون و بانک توسعه تعاون، فضای مناسبی را جهت بهبود و ارتقای سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی فراهم نموده است.

وی بانک توسعه تعاون را نقطه امیدی برای تعاونگران دانست و دراین‌باره گفت: در سایه تعامل و همکاری این مهم در سطح استان کرمانشاه کاملاً ملموس و قابل احصاء می‌باشد.

معادی اثر بانک توسعه تعاون را با بهره‌گیری از ظرفیت عاملیت طرح‌های ملی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد و حفظ اشتغال درخور توجه دانست و دراین‌باره گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی و توسعه‌ای مرتبط با بخش تعاون علیرغم جوان بودن و محدودیت‌های مالی و سرمایه‌ای از عملکرد مناسبی در مجموعه شبکه بانکی در سطح استان کرمانشاه برخوردار است.

شایان‌ذکر است در این جلسه که احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها و محمدرضا ریگی معاون عملیات و راهبرد در امور شعب حضور داشتند کلیه شاخص‌های عملکردی استان کرمانشاه و ۱۴ شعبه موردبحث و بررسی قرار گرفت و نقاط قوت ضعف آنان جهت اصلاح و بهبود مورد تأکید قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.