×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر، اردشیر مطهری، دبیر دوم کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه، پیش‌بینی‌های لازم توسط تامین اجتماعی برای استفاده از نسخ الکترونیک انجام شده است، اظهار داشت: هدف این است که به سمت دولت  الکترونیک گام برداشته و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف و کاملا الکترونیکی باشد.

مطهری با بیان اینکه زمان انجام کارهای سنتی گذشته است، ادامه داد: سازمان تامین‌اجتماعی تمام تلاش خود را به کار بسته تا وقفه و مشکلی در این طرح به وجود نیاید؛ با این وجود در صورت بروز مشکلاتی همچون قطعی اینترنت و یا متصل نشدن به سامانه‌های مورد نظر برای نسخ الکترنیک، همچنان استفاده از نسخ کاغذی با شرایطی خاص که در راهنماهای منتشر شده توسط این سازمان آمده است؛ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده را رصد و مشکلات به وجود آمده را پیگیری خواهیم کرد، گفت: تمام تلاش نمایندگان این است که در خدمت‌رسانی به مردم خدشه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوان‌کی در مجلس ادامه داد: مجموعه‌های اجرایی باید به دنبال تسهیل و سرعت بخشیدن به کار ارباب رجوع و بیمار بوده و در صورت پیش‌بینی ایجاد وقفه در انجام خدمت رسانی، مشکلات را برطرف و رفع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا هر چه به سمت دولت الکترونیک پیش برویم از فساد، نسخه‌بازی، ارتباط‌های کاذب در بحث درمانی، چند دفترچه‌ای بودن، فرار از مالیات و … جلوگیری کرده‌ایم. در نتیجه همه ما باید به انجام به موقع، قوی و ارائه مناسب این خدمت ارزشمند کمک کنیم.

وی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی بر اقدامات انجام شده نظارت داشته و آنها را رصد می‌کند. مردم عزیز با شماره‌هایی که به آنها داده شده و سایت‌های مورد نظر در صورت بروز مشکل در تماس باشند تا این طرح به درستی و راحتی انجام شود و آنچه که باعث راحتی و آسایش مردم و خروجی خوب حذف دفترچه‌های کاغذی می‌شود، اتفاق بیفتد.

منبع: آتیه آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.