×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، جمشید انصاری در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به تصمیمات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل است مگر آن عده ای که بنا به تشخیص رییس دستگاه حضورشان ضروری است. تعطیلی یک هفته ای مراکز اداری تصمیمی است که در جلسه روز گذشته اتخاذ شد و آقای رئیس‌جمهور آن را در جلسه دولت ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که اگر کاری با ادارات دارند، آن را یک الی دو هفته عقب بیاندازند و از مراجعه به ادارات خودداری کنند و ادارات حتما خدمات لازم را به آنها ارائه خواهند کرد.

وی در خصوص اینکه چه افرادی ضروری است در محل کار خود حاضر شوند، گفت: این مسأله متناسب با شغل افراد است. مثلا زمانی که حرف از شهرداری می زنیم ، بخشی از نیروها در حال ارائه خدمات شهری هستند و بخشی دیگر کار صدور پروانه و نظارت بر ساختمان را انجام می دهند. این بخش می تواند تعطیل شود اما بخش دیگر که ارائه خدمات شهری است و مردم به آن نیازمند هستند، حتما این بخش در محل کار حاضر خواهند شد. در شرکت گاز نیز تنها بخش سوانح بر سر کار حاضر می شوند و بخش اداری نیازی به حضور ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.