×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای حذف دفترچه و نسخ الکترونیک امتیازات زیادی دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر اکبر امیری در جلسه با انجمن داروسازان فارس در خصوص حذف دفترچه بیمه از اول اسفند ماه گفت: از ابتدای اسفند صدور دفترچه های جدید نخواهیم داشت و این دفترچه ها چاپ نخواهند شد.

وی افزود: از انجمن داروسازان فارس توقع همکاری و مساعدت داریم. اجرای حذف دفترچه و نسخ الکترونیک امتیازات زیادی دارد و باید همکاری کنیم تا مشکلات آن کم و برطرف شود.

وی ادامه داد: در این زمینه انتظارات انجمن داروسازان را به ستاد تهران منتقل کرده ایم. سازمان تامین اجتماعی برای اجرای این طرح هزینه های سنگینی انجام داده است در این راستا پهنای باند اینترنت از شهریور تاکنون ۸ برابر شده است و به سرعت زیر ساختها در حال انجام است و عزم سازمان تأمین اجتماعی جدی است.

وی با بیان اینکه شورای عالی بیمه تصمیم گیر نهایی در خصوص تعرفه است، گفت: فرانشیز نسخ پزشک خانواده ۱۰ به ۹۰ است و در صورت اورژانس ۳۰ به ۷۰ است که جهت تشخیص این موضوع راه کارهایی داریم و نخواهیم گذاشت بیمار متضرر شود.

دکتر امیری گفت: با هوشمند سازی دیگر نیاز به ورود و خروج به چند نرم افزار وجود نخواهد داشت و همزمان قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: از دیگر فواید این طرح این است که جلوی دریافت مکرر نسخه و مراجعه تکراری و بی دلیل را خواهد گرفت و تشکیل پرونده سلامت از دیگر فواید این طرح خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.