×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

در این جلسه که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک یازدهمین سالروز تأسیس این بانک به مروری بر فعالیت‌ها و دستاوردهای ۱۱ ساله این بانک پرداخت.

مهدیان در این جلسه با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در سال‌های فعالیت خود مسیر رو به رشدی را پیموده است افزود: بانک ضمن رعایت تکالیف توسعه‌ای، به لحاظ رعایت استانداردها و شاخص‌های مالی و همچنین ارتقای سطح کارآیی روند رو به رشدی را طی نموده است.

وی با اشاره به رشد روزافزون منابع بانک توسعه تعاون در سال‌های اخیر افزود: منابع بانک از ۶۶۵۰ میلیارد ریال در بدو تأسیس در سال ۸۸ به بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است. همچنین در سال تأسیس میزان مصارف بانک در حدود ۹۹۰۰ میلیارد ریال بوده که در یازدهمین سالگرد فعالیت این میزان به بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش‌یافته است.

مهدیان همچنین افزود: بانک با رعایت قواعد صحیح ارزیابی مشتریان، راهنمایی آن‌ها و همچنین تعامل مثبت با تسهیلات گیرندگان، شرایطی را ایجاد نموده تا به لحاظ شاخص NPL نسبت به متوسط نظام بانکی از جایگاه قابل‌قبولی برخوردار گردد تا با رعایت انضباط نقدینگی و روان‌سازی چرخه منابع و مصارف، بستر عملیات توسعه‌ای مهیا گردد و این واقعیت‌ها نشان از عملکرد قابل‌قبول، بلوغ عملکردی و رشد پرشتاب دستاوردهای بانکی در بانک جوان توسعه تعاون است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه با اشاره به عاملیت موفق این بانک در طرح‌های بزرگ ملی ازجمله طرح اشتغال روستایی، تسهیلات موضوع‌ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه و ارائه تسهیلات به نهادهای حمایتی تأکید کرد: جدیت در انجام و پیگیری این امور باید همچنان به‌عنوان اولویت همکاران در شبکه شعب بانک موردتوجه قرار گیرد.

مهدیان همچنین با تأکید بر لزوم اهمیت و توجه به‌سلامت کلیه اعضای بزرگ خانواده توسعه تعاون در سراسر کشور، ضمن آرزوی سلامتی برای عموم همکاران این بانک، به مسئولان مرتبط با امور سرمایه انسانی خاطرنشان کرد: دقت و اهتمام در پیگیری مسائل سلامت همکاران خصوصاً در مورد مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در عموم استان‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت‌های بیشتر برای خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون، بر نظارت جدی بر مصرف تسهیلات و نیز توجه به شاخص عملکردی نسبت مصارف به منابع بانکی تأکید ویژه نمود.

در این نشست که با حضور سید باقر فتاحی، عباس نجفی اعضای هیات مدیره بانک همراه بود، مدیران شعب استانهای فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، ایلام و البرز به بیان دیدگاه‌ها و ارائه گزارشی در خصوص مسائل مرتبط با حوزه عملکردی خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.