×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آماده کمک فنی و هماهنگی ملی برای بهبود خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی هستیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نصرالله جهانگرد اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد خدمات غیرحضوری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی نقش بسیار مهمی در حوزه خدمات بیمه‌ای و درمانی و اقتصادی کشور دارد و توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان به معنی بهبود شرایط زندگی عموم مردم و رفاه آنان است.
جهانگرد گفت: برای تحقق کامل اهداف و برنامه‌های در دست اجرا بهتر است شرکت مجری خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با اختیارات کامل به فعالیت بپردازد و توان همکاری و استفاده از ظرفیت سایر شرکتها را نیز داشته باشد.
وی افزود: اکثریت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به غیر از تعداد اندکی که به صورت خویش فرما بیمه هستند، از طریق یک موسسه به این سازمان معرفی می شوند از اینرو احراز هویتشان نیز الکترونیکی انجام می شود و سایر خدمات را می توانند به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
جهانگرد ادامه داد: تمامی خدمات تامین اجتماعی می تواند کاملا غیرحضوری باشد و مردم به صورت الکترونیکی در هر جایی که هستند، این خدمات را بگیرند. حتی آن بخش از خدمات که مربوط به درمان است را می توانند از طریق سیستم های درمانی به صورت برخط دریافت کنند.
نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور دولت الکترونیک با بیان اینکه در فرایند کار، کمک های فنی و هماهنگی های ملی ما به جهت ارائه سرویس بهتر سایر ارگانها به تامین اجتماعی، انجام می شود، گفت: تامین اجتماعی میان نظام اداری اقتصادی ایران قرار گرفته است و همه دستگاه ها بایستی با این سازمان تعامل داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.