×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۴۵۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، اعلام کرد:از دیروز تا امروز ۳ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۴۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۶۶ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۵ هزار و ۲۵۵ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۶۱۰ هزار و ۴۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۵۸۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون پنج میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.